Președintele AUR, George Simion, și soția sa, Ilinca, se află într-o vacanță prin România, pozând adesea din diverse locații pe care le consideră relevante pentru frumusețile patriei. Deși la nivel declarativ cei doi promovează produse românești și puncte de atracție autohtone, Ilinca poartă, pe una din încheieturi, o brățară Pandora, creație a unei celebre case de bijuterii olandeze, al cărei preț pornește de la câteva sute de lei (300-400 minim, de regulă) și poate ajunge la câteva mii de lei în funcție de talismanele folosite (având în vedere că cel mai ieftin e în jur de 100 de lei). Și asta nu e nimic!
Într-una din imaginile de vacanță postate pe contul personal de Facebook, consoarta liderului AUR apare într-o ipostază drăgăstoasă cu soțul purtând sneakers „Karl Lagerfeld”, celebrul designer de origine germană, renumit pentru colaborarea sa de lungă durată cu casele de modă Chanel (1983 – până la moartea sa din 2019) și Fendi (1965-2019), unde a fost direct de creație.
Deși presa a scris adesea despre orientarea sa sexuală, stabilind că ar fi, indubitabil, homosexual, Lagerfeld a respins întotdeauna aceste presupuneri, afirmând că relația sa de 18 ani cu aristocratul francez Jacques de Bascher (1951-1989) nu a fost una de natură sexuală.
„L-am iubit infinit pe acel băiat", ar fi spus Lagerfeld despre de Bascher, „dar nu am avut niciun contact fizic cu el. Bineînțeles, am fost sedus de farmecul său fizic”.
De Bascher, care a avut numeroși parteneri celebri, printre care și Yves Saint Laurent (alt designer legendar), a murit de SIDA în 1989, vegheat de Lagerfeld, care a stat, căpătâiul său, pe un pat de campanie.
Reamintim că și despre liderul AUR, George Simion, au apărut zvonuri și glume privind orientarea sexuală neasumată, în condițiile în care până la nunta subită cu Ilinca, politicianul pretins naționalist, religios, familist și trandiționalist nu apăruse în public cu nicio parteneră. Zvonurile au fost alimentate și de Ninel Peia, un politician controversat, aliat în trecut cu AUR.
Oricum, ipocriza celor doi e vizibilă din spațiu având în vedere că la nivel declarativ susțin producătorii români, dar în realitate sunt ahtiați după branduri occidentale.