Nici mai mult, nici mai puțin, controversatul Alexandru Cumpănașu a insistat, marți, pe treptele DIICOT, că suspectul Gheorghe Dincă nu ar fi criminalul nepoatei sale Alexandra, deși Dincă, toate probele existente și criminaliștii susțin contrarul.
Mai mult chiar, Cumpănașu a ținut-o din nou langa cu scenariul că Alexandra ar fi încă în viață, contrazicând astfel testele ADN și expertiza oficială a IML care susțin că resturile umane calcinate descoperite în butoiul sinistrului Gheorghe Dincă îi aparțin tinerei.
De asemenea, întregul efort declarativ al lui Alexandru Cumpănașu s-a centrat din nou, obsesiv, pe așa-zisa rețea de trafic de oameni care s-ar afla în spatele ororilor de la Caracal (scenariul predilect al Antenei 3), deși NU există nici cea mai mică dovadă că în cazul Alexandrei și Luizei ar fi fost implicată o rețea. Caracalul are astfel de rețele, ca orice alt oraș din România, însă criminaliștii nu consideră că acestea au vreo legătură cu acest caz.
”Eu nu cred că Gheorghe Dincă este criminalul Alexandrei! Nu are nici un sens, o logică. Nu zic că Dincă nu a omorât alte persoane, dar nu pe Alexandra. Eu nu cred că el s-a apucat să facă focul în curte. N-are nici un sens, oameni buni!”, a spumegat Alexandru Cumpănașu de pe treptele DIICOT, fluturând mai vechile sale scenarii conspirative.
Vă amintim că la începutul săptămânii trecute Cumpănașu a mai aruncat o goangă, tot așa, fără nici cea mai mica dovadă – a debitat că Alexandra ar fi fost victima unor traficanți de organe. De notat că această tematică este recurentă în propaganda rusă, o ciorbă similară fiind reîncălzită și în cazul ”Sorina”.
Prin astfel de goange premeditat șocante, Cumpănașu rămâne constant în lumina reflectoarelor, chiar dacă, pe lângă conspirații, unchiul varsă și tâmpenii cu duiumul, ceea ce ridică spinoase semne de întrebare cu privire la gradul real al școlarizării sale – bunăoară, Cumpănașu a spus că ”eroii sunt întotdeauna morți”, deși bănuim că voia să se refere la ”martiri”.
Un vechi proverb german spune că ”pentru valeți un există eroi” - dar asta, avea să explice Goethe, nu pentru că eroul nu ar fi unul real, ci tocmai pentru că valetul este și rămâne un valet.