La scurt timp după conferința de presă a ministrului de Finanțe Florin Cîțu, în care acesta a dezvăluit cum au condus pesediștii economia după două bugete, pe modelul Al Capone (detalii AICI), PSD și simpatizanții s-au mobilizat și au ieșit cu un alt fake news sinistru, photoshopând pagina de facebook a liberalului și anunțând în numele acestuia o serie de măsuri fiscale care vizau diaspora.
„Țara este într-o situație dificilă. Ne chinuim să găsim soluții pe plan intern, dar avem grave dificultăți. Am alcătuit o comisie pentru a găsit modalități de a impozita atât salariile celor aflați în Diaspora cât și serviciile de transfer gen Western Union și MoneyGram. E timpul să strângem cureaua...Joi la ora 10.00 conferință de presă la MFP”, se arata în postarea atribuită de PSD ministrului Cîțu și care ar avea ca oră de publicare pe Facebook 15:32 (joi), ceea ce este un non-sens, dar și o prostie uriașă din partea falsificatorilor, demnitarul neavând, logic, cum să anunțe o conferință pe care deja o susținuse.
Printre răspândacii postării false se numără „președintele PSD” Italia Bogdan Andrei, a cărui postare este preluată de o „jurnalistă”, Doina Secăreanu, redactor șef la Media Tv Bârlad, televiziune despre care se spune că ar fi finanțată de liderul PSD Vaslui, baronul local Dumitru Buzatu.
Cîțu a publicat și el acest photoshop ordinar pesedist pe pagina sa de Facebook anunțând că este un fake news. VEZI GALERIA FOTO DE MAI JOS.
Așadar, mașinăria de propagandă, manipulare și dezinformare a PSD este turată la maxim în zona de online, iar toți membrii de partid și simpatizanții răspândesc cu hărnicie și entuziasm orice ar putea să contribuie la denigrarea adversarului. Campania de fake news este întreținută și candidatul lor la prezidențiale care propagă, la fiecare apariție publică, alte minciuni, dezinformări și acuzații neverosimile, insistând pe ideea unei dezbateri cu președintele Klaus Iohannis, care a precizat deja public de ce nu dorește o întâlnire cu reprezentanta PSD. Nivelul de pregătire al Vioricăi Dăncilă, exprimarea dificilă, agramată și alăturea cu subiectele asupra cărora este chestionată, tendința permanentă de a evita subiectele sensibile, ar transforma într-un circ ieftin și inutil orice întâlnire publică de campanie cu președintele în exercițiu, candidat și el pentru un al doilea mandat.