DEZASTRUOSUL PSD-ist Răzvan Cuc: ZERO km de autostradă și proiecte PROST pregătite. Concluziile Pro Infrastructură


DEZASTRUOSUL PSD-ist Răzvan Cuc: ZERO km de autostradă și proiecte PROST pregătite. Concluziile Pro Infrastructură

Asociația Pro Infrastructură îl nimicește pe PSD-istul Răzvan Cuc, propus de Guvernul Dăncilă pentru a ocupa, din nou, portofoliul Transporturilor, reamintind, pe Facebook, dezastruosul palmares al giurgiuveanului oploșit la PSD Neamț, în orgada baronului dragnist Ionel Arsene, după ce a fost ”tăvălit” de baronul de Giurgiu, Niculae Bădălău.

Podul.ro vă prezintă acuzațiile Pro Infrastructură.

”O ciorbă proastă reîncălzită: asta este propunerea guvernului la Transporturi. Răzvan Cuc a mai fost ministru al Transporturilor în anul 2017, <performanțele> sale fiind de tristă amintire.

Vreți exemple? În august 2017, Cuc se umplea de penibil <inaugurând> o linie de cale ferată năpădită de buruieni care există din perioada austro-ungară și pe care se circula cu 30-35 km/h.

Apoi a <tăiat panglica> la 7,5 km din Centura București, dar fără stratul final de asfalt, cu marcaje provizorii, lucrări în desfășurare și utilaje pe carosabil! Detalii AICI. Atenție, nici astăzi nu este stratul de uzură așternut pe DNCB între A1 și DN7!

În iulie 2017 (detalii AICI), tot Cuc se dădea în spectacol pe Autostrada A1 Lugoj-Deva, certând constructorii pentru șanțuri lipsă și mobilizare slabă, neînțelegând care sunt adevăratele blocaje contractuale. Video tragicomic cu explicații subtitrate.

În 17.02.2017, Cuc declara: <În cei 90 de kilometri pe care ni i-am asumat că îi vom finaliza în acest an [2017] este inclus și lotul 4 al Autostrăzii Lugoj-Deva> (Ziarul Hunedoreanului),prostie reiterată cu exces de zel în 13.09.2017: <lotul 4 al Autostrăzii Lugoj-Deva va fi gata până la sfârșitul anului [2017]> (Capital).

În mai 2017, habarnistul Cuc semna ca primarul, fără să înțeleagă ce i se petrece, OMT 600, infamul ordin de ministru creat de Ștefan Ioniță, pe-atunci șeful CNAIR. Acesta modifica RADICAL condițiile FIDIC care, din 2011, stabileau detaliile contractuale necesare proiectelor de infrastructură. Explicații AICI.

Ordinul a fost aspru criticat de toată lumea. Experții Comisiei Europene au amenințat că ne blochează fondurile POIM pe transport dacă nu este abrogat. În ianuarie 2018 a fost înlocuit de noul model de contract național. Dar efectele OMT 600 se vor vedea mult timp, 160 km de autostradă și podul suspendat peste Dunăre de la Brăila urmând să se construiască pe baza lui.

În mandatul lui Cuc s-au deschis 15 km de autostradă care erau de fapt finalizați din decembrie 2016 și s-au lansat licitații pe proiecte prost pregătite, cele mai multe nefiind încheiate nici astăzi, ba chiar unele îndreptându-se spre anulare.

Șansele ca lucrurile să se schimbe în bine la acest minister vital pentru dezvoltarea țării sunt zero atât timp cât este condus de incompetenți care dau bâlbe monstruoase, sclavi ai jupânilor politici”.

„Podul” este o publicație independentă, axată pe lupta anticorupție, apărarea statului de drept, promovarea valorilor europene și euroatlantice, dezvăluirea cârdășiilor economico-financiare transpartinice. Nu avem preferințe politice și nici nu suntem conectați financiar cu grupuri de interese ilegitime. Niciun text publicat pe site-ul nostru nu se supune altor rigori editoriale, cu excepția celor din Codul deontologic al jurnalistului. Ne puteți sprijini în demersurile noastre jurnalistice oneste printr-o contribuție financiară în contul nostru Patreon care poate fi accesat AICI.