Decizia lui Elon Musk de a-i concedia din compania Twitter pe cei care s-au ocupat de cenzură a produs rapid reacția mai multor organizații de stânga, printre care Media Matters for America, NAACP și Centrul Național pentru Egalitatea Transgenderilor, acestea trimițând o scrisoare directorilor marilor agenții de publicitate pentru a-i îndemna să "oprească orice publicitate" dacă Musk renunță la "moderarea conținutului" pe platformă.
Imediat o serie de corporații mari, inclusiv Pfizer, Volkswagen, Mondelez International și General Mills și-au întrerupt temporar publicitatea pe Twitter, alături de GM și Ford, care și-au înghețat reclamele pe platformă, potrivit unui raport al The Wall Street Journal.
Elon Musk a răspuns avertizând că acele companii care boicotează platforma la solicitarea extremei stângi se vor confrunta cu consecințe grave, deoarece le va enumera public și le va face de rușine față de cei peste 100 de milioane de urmăritori ai săi de pe Twitter.
Musk a spus acest lucru răspunzând unui tweet care l-a îndemnat să numească și să facă de rușine companiile care boicotează platforma, după ce a dezvăluit că "Twitter a înregistrat o scădere masivă a veniturilor din cauza grupurilor de activiști care presează agenții de publicitate, chiar dacă nimic nu s-a schimbat cu moderarea conținutului și am făcut tot ce am putut pentru a-i liniști pe activiști".
"Aveți aproape 114.000.000 de urmăritori pe Twitter. Enumerați și faceți de rușine agenții de publicitate care cedează în fața boicotului. Astfel îi putem contraboicota. Și introduceți abonamentul lunar de 8 dolari cât mai curând posibil. Astfel putem începe să recuperăm veniturile pierdute acum", se spunea în tweetul căruia i-a răspuns Musk.
"Mulțumesc", a răspuns Musk.
"O termonucleară enumerare și facere de rușine este exact ceea ce se va întâmpla dacă acest lucru continuă", a mai zis acesta.
"Aceștia încearcă să distrugă libertatea de exprimare în America", a mai spus Elon Musk despre cei ce fac campanie pentru boicotarea Twitter. (sursa: AICI)